Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Eliberare copii planuri sau documente deținute de arhiva Direcției Patrimoniu - Primaria Municipiului Constanta

Descriere procedură
Prezenta procedura reglementeaza modalitatea de eliberare a copiilor dupa planuri sau documente deținute de arhiva Direcției Patrimoniu in cadrul Primariei Municipiului Constanta.
Căi de atac
In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.
Date de contact
Adresa: Constanta, bd. Tomis, nr. 51
Telefon: 0241 488 100
Email: primarie@primaria-constanta.ro
Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Constanta,Județ CONSTANTA
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
15 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1Acte doveditoare ale fostei calități de proprietar sau moștenitorDocument scanat-
2Cerereformular D.P.-7, - timp mediu de completare 2-3 min, persoana care depune cererea este persoana interesată sau mandatarul acesteiaFormular predefinit
3declaratie-consimtamant-conform prevederilor Regulamentului (U.E.) nr.679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor dateFormular predefinit-

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1copii documente/planuriDocument-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Legea Arhivelor Nationale nr. 16/1996 republicata 2014
2LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.