Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Certificat de Atestare Fiscala pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale si alte venituri datorate bugetului local Primaria Lugoj

Descriere procedură

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru emiterea Certificatului de Atestare Fiscala pentru persoanele fizice. 

Căi de atac
În cazul unui litigiu între beneficiar și autoritatea competentă sunt aplicabile dispozițiile de drept comun.
Date de contact
Adresa: Piaţa Victoriei, nr. 4, Lugoj, jud. Timiş
Tel: 0256-352240
E-mail: contact@primarialugoj.ro
Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Lugoj,Județ TIMIS
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
3 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
2 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1Actul de identitateIn cazul proprietaruluiAtasament-
2Imputernicire notariala sau avocationala sau acordul scris al proprietaruluiIn cazul in care nu se prezinta proprietarulAtasament-
3Copie dupa certificatul de decesIn cazul in care se prezinta un succesorAtasament-
4Cerere tipAnexa_10 ITL 010 - Cerere certificat fiscal PFDocument scanat

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1Certificat atestare fiscala persoane fiziceDocument-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Codul de procedura fiscala din 2016 - Legea 207/2015
2Legea 227/07.09.2015 privind CODUL FISCAL

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.