Modificarea autorizatiei unui laborator de analize si încercari în activitatea de constructii ca urmare a schimbarilor survenite în structura sa din punct de vedere juridic
Descriere procedură
Prezenta procedura descrie modul în care persoanele juridice pot solicita modificarea autorizatiei unui laborator de analize si încercari în activitatea de constructii ca urmare a schimbarilor survenite în structura sa din punct de vedere juridic, fara sa intervina modificari ale celorlalte conditii de autorizare si functionare, echipamente si personal. Autorizatia atesta autorizarea laboratorului si competenta legala de a emite, în conditiile legii, documente pentru atestarea calitatii lucrarilor de constructii.
Căi de atac
În situația în care nu se îndeplinesc cerințele de modificare a autorizației laboratorului solicitant, comisia de autorizare comunică acestuia, printr-o notă scrisă, decizia de respingere a cererii de modificare, care poate fi contestată în termen de 15 zile de la data comunicării. Contestațiile formulate de către persoanele juridice solicitante cărora li s-a respins cererea de modificare se primesc la I.S.C. și sunt reanalizate de comisia de autorizare împreună cu toate documentele depuse la dosar, care va dispune, după caz, admiterea/respingerea contestației.
Date de contact
Adresa: București, Str. C.F. Robescu nr. 23, sector 3,
Tel: 021 318.17.00
E-mail: isc@isc.gov.ro
Registru de linkuri
Instituţia responsabilă
Inspectoratul de Stat in Constructii - I.S.C,Județ BUCURESTI
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
15 zile calendaristice
Notificare la expirarea termenului de soluţionare
5 zile calendaristice
Documente necesare 1 Notificare privind modificarile survenite Notificarea trebuie sa contina explicit modificarile din punct de vedere juridic intervenit Atasament - 2 Declaratie pe propria raspundere a conducerii persoanei juridice Din declaratie trebuie sa rezulte ca laboratorul îndeplineste în mod continuu cerintele de autorizare. Atasament - 3 Copia certificatului de înregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului O.N.R.C. Atasament - 4 Cerere de modificare Formularul poate fi descarcat din rubrica alaturata. Document scanat 5 Chestionarul de informare si autorevaluare Formularul poate fi descarcat din rubrica alaturata. Document scanat 6 Lista profilurilor si încercarilor pentru care se solicita autorizarea Formularul poate fi descarcat din rubrica alaturata - Anexa nr. 3. Nomenclatorul profilurilor si încercarilor este prevazut în anexa nr. 8 care poate fi consultata la rubrica alaturata Document scanat 7 Fisa de identificare a laboratorului Formularul poate fi descarcat din rubrica alaturata. Fisa de identificare contine date generale privind institutia tutelara si laboratorul Document scanat 8 Decizia de numire a șefului de laborator Document intern al conducerii societății titulare a laboratorului prin care se numește șeful de laborator. Document scanat - 9 Decizia de numire a specialistului încercări nedistructive, după caz Document intern al conducerii societății titulare a laboratorului prin care se numește specialistului încercări nedistructive. Document scanat - 10 Documente privind studiile și experiența profesională a șefului de laborator Documente din care rezultă că șeful de laborator nominalizat îndeplinește cerințele prevăzute în Anexa nr. 5 la procedura cu privire la studii (copie diplome studii), și la experiență profesională (ex. adeverința angajator) Document scanat - 11 Documente privind studiile și experiența profesională a specialistului încercări nedistructive, după caz Documente din care rezultă că specialistul încercări nedistructive nominalizat îndeplinește cerințele prevăzute în Anexa nr. 5 la procedura cu privire la studii (copie diplome studii), și la experiență profesională (ex. adeverința angajator) Document scanat - 12 Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal al conducătorul unității, al șefului de laborator și al specialistului încercări nedistructive, după caz. Document în aplicarea REGULAMENTULUI nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), ale cărui prevederi au intrat în vigoare din 25 mai 2018. Document scanat -
Documente finale 1 Actualizare date în Registrul laboratoarelor de analize si încercari în activitatea de constructii Notificare - 2 Autorizație și anexa/anexe la aceasta Document fizic si document semnat electronic -
Acte normative 1 Hotarâre pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si încercari în activitatea de constructii 2 ORDIN pentru modificarea si completarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si încercari în activitatea de constructii în vederea autorizarii, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1.497/2011 3 ORDIN pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si încercari în activitatea de constructii în vederea autorizarii 4 PROCEDURA privind evaluarea laboratoarelor de analiza si încercari în activitatea de constructii în vederea autorizarii 5 LEGE nr. 10 din 18 ianuarie 1995 (republicată) privind calitatea în construcţii 6 Hotărârea nr. 525/2013 pentru aprobarea atribuţiilor generale şi specifice, a structurii organizatorice şi a numărului maxim de posturi, precum şi a normării parcului auto şi a consumului de carburanţi ale Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., * 7 Ordonanţa nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., * 8 Ordinul nr. 3483/2013 pentru modificarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiză şi încercări în activitatea de construcţii în vederea autorizării, aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale şi turismului nr. 1.497/2011 9 Regulamentul nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (Text cu relevanţă pentru SEE) - (General Data Protection Regulation - GDPR), * 10 Ordonanţa de urgenţă nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România, *