Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Înregistrarea salariatului în Revisal şi transmiterea acestor date către inspectoratul teritorial de muncă

Descriere procedură
Fiecare dintre categoriile de angajatori prevăzuți de Hg nr. 905/2017, are obligaţia să transmită către inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritoriala îşi au sediul/domiciliul datele în registrul general de evidență a salariaților după încheierea fiecărui contract individual de muncă.
La angajarea fiecărui nou salariat, registrul se completează în formă electronică cu datele menţionate la art. 3 în HG nr. 905/2017, şi se transmite către inspectoratul teritorial de muncă cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activităţii de către salariatul în cauza. 
Completarea electronică a datelor se face poate face prin aplicaţia REVISAL, care este pusă la dispoziţia angajatorilor de către Inspecţia Muncii şi este folosită pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic, în conformitate cu prevederile H.G. 905/2017. 
Aplicaţia poate fi descărcată gratuit de pe pagina de Internet a Inspecţiei Muncii de către orice angajator care doreşte să utilizeze această aplicaţie. Legislatia nu contine prevederi speciale privind caile de atac in caz de litigiu, fiind aplicabile dispozitiile de drept comun.

Datele se transmit on-line pe portalul Inspecţiei Muncii https://reges.inspectiamuncii.ro, după solicitarea şi obţinerea de către angajator a numelui de utilizator şi a parolei pentru activarea accesului la portal.
Căi de atac
In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.
Date de contact
Adresa:  Str. Matei Voievod, nr. 14, Sector 2, Bucuresti
Telefon: +4 021302 70 53, +4 021 302 70 31
E-mail: comunicare@inspectiamuncii.ro
Instituţia responsabilă
Inspectia Muncii,Județ BUCURESTI
Modalitate prestare
National
Termen de arhivare
50 ani

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1solicitare scrisă pentru eliberarea numelui de utilizator şi a parolei
Document scanat-
2împuternicire semnată şi ştampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită obţinerea numelui de utilizator şi a parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului
Document scanat-
3copie de pe certificatul de înmatriculare
Document scanat-
4copie a actului de identitate al persoanei împuternicite
Document scanat-

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1notificare pentru eliberare utilizator si parolaNotificare-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Ordin nr. 1918/2011 pentru aprobarea procedurii şi actelor pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, precum şi a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic
2HG nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.