Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Acte necesare pentru obţinerea prelungirii valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare

Descriere procedură
Procedura se adresează persoanelor care doresc obținerea prelungirii valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare.
Căi de atac
In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.
Date de contact
Adresa: Piata 1 Decembrie 1918, Nr. 1A, Resita, Caras-Severin
Telefon: 0255 221 964 
Email: resita@primariaresita.ro
Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Resita,Județ CARAS-SEVERIN
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
15 zile calendaristice
Termen de arhivare
1 ani

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentTip documentDescarcă
1Autorizaţia de construire/desfiinţare în originalAutorizaţia de construire/desfiinţare în originalAtasament-
2Memoriu justificativ privind necesitatea prelungirii valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţareMemoriu justificativ privind necesitatea prelungirii valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţareAtasament-
3Documentul de plată a taxei pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare în copie anexat cereriiDocumentul de plată a taxei pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare în copie anexat cereriiAtasament-
4Documentaţia tehnică derivată din D.T.A.C. /D.T.A.D.Documentaţia tehnică derivată din D.T.A.C. /D.T.A.D.Atasament-
5Cerere tip completată de solicitant, din care să rezulte motivele pentru care doreşte prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare depusă cu cel puţin 15 zile înaintea datei expirării termenului de valabilitate.Cerere tip completată de solicitant, din care să rezulte motivele pentru care doreşte prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare depusă cu cel puţin 15 zile înaintea datei expirării termenului de valabilitate.Se poate acorda o singură dată pentru o perioadă de max. 12 luni. Se utilizează formularul F12 care se obţine de la ghişeul 002- parter XEROX. Va fi însoţită de copii ale elementelor de identificare ale solicitantului şi imobilului.Document scanat

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.