Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare

Eliberarea numelui de utilizator şi a parolei Revisal pentru unităţile fără personalitate juridică ale angajatorilor la inspectoratele teritoriale de muncă

Descriere procedură

Eliberarea numelui de utilizator şi a parolei pentru unităţile fără personalitate juridică ale angajatorilor la inspectoratele teritoriale de muncă. Aceste credenţiale de acces în portal (nume de utilizator şi parolă) sunt necesare acelor unităţi fără personalitate juridică ale angajatorilor care doresc să transmită online datele înregistrate în bazele proprii cu privire la salariaţi. Eliberarea numelui de utilizator şi a parolei de către inspectoratele teritoriale de muncă trebuie realizată în condiţii de confidenţialitate, ulterior angajatorii anterior menţionaţi putând transmite datele online accesând

https://reges.inspectiamuncii.ro/Cont/Autentificare?ReturnUrl=%2fPreluariRegistre.

Căi de atac

In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.

Date de contact
Adresa:  STR. MATEIVOIEVOD, NR. 14, SECTOR 2, BUCUREŞTI
Telefon+4 021 302 70 53, +4 021 302 70 31
Instituţia responsabilă
Inspectia Muncii,Județ BUCURESTI
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
50 ani
Termen de completare dosar
15 zile calendaristice
Notificare la expirarea termenului de soluţionare
2 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1împuternicire semnată și ștampilată de reprezentantul legal al unității fără personalitate juridică
Document scanat-
2delegarea de competenţă pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă
Document scanat-
3delegarea de competenţă pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic
Document scanat-
4certificatul de înmatriculare al angajatorului
Document scanat-
5certificatul fiscal al unităţii fără personalitate juridică
Document scanat-
6copie a actului de identitate a persoanei imputernicite
Document scanat-
7solicitare scrisă
Formular predefinit

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1NotificareNotificare-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Ordin nr. 1918/2011 pentru aprobarea procedurii şi actelor pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, precum şi a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.