Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Procedura pentru anularea autorizației privind orarul de funcționare

Descriere procedură

Procedura se adresează persoanelor care doresc anularea autorizației privind orarul de funcționare.

Căi de atac

In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.

Date de contact
Adresa: Piata 1 Decembrie 1918, Nr. 1A, Resita, Caras-Severin
Telefon: 0255 221 964 
Email: resita@primariaresita.ro
Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Resita,Județ CARAS-SEVERIN
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
1 ani

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentTip documentDescarcă
1Autorizaţia privind orarul de funcţionare vizată original Autorizaţia privind orarul de funcţionare vizată original Atasament-
2Acte doveditoare privind încetarea definitivă a activității la punctul de lucru autorizat-după cazActe doveditoare privind încetarea definitivă a activității la punctul de lucru autorizat-după cazAtasament-
3Dovada publicării pierderii și declarării nulității autoizației privind orarul de funcționare-după cazDovada publicării pierderii și declarării nulității autoizației privind orarul de funcționare-după cazAtasament-
4Cerere pentru anulare autorizație privind orarul de funcționareCerere pentru anulare autorizație privind orarul de funcționareDocument scanat-

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.