Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare

Eliberarea cărții de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate deținut anterior

Descriere procedură
Procedura mentioneaza documentele necesare eliberarii cartii de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate detinut anterior.
Căi de atac

In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.

Date de contact
Adresa: Piaţa Victoriei, nr. 4, Lugoj, jud. Timiş
Telefon: 0256-352240
E-mail: contact@primarialugoj.ro
Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Lugoj,Județ TIMIS
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
1 zile calendaristice
Notificare la expirarea termenului de soluţionare
3 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentTip documentDescarcă
1Actul de identitate și cartea de alegator, în cazul deteriorariiAtasament-
2Certificat de naștere în original și copieCopia certificatului de naștereAtasament-
3Certificat de casatorie, daca este cazul în original și copieCopia certificatului de casatorieAtasament-
4Certificatul de divorț/hotarârea de divorț definitiva și irevocabila în original și copieCopia certificatului de divorț/hotarâre de divorț definitiva și irevocabilaAtasament-
5Certificatul de deces al soțului/soției decedat/decedate, în cazul soțului supraviețuitor original și copieCopia certificatului de deces al soțului/soției decedat/decedate, în cazul soțului supraviețuitorAtasament-
6Certificatele de nastere ale copiilor cu vârsta mai mica de 14 ani original si copieCopia certificatelor de nastere ale copiilor cu vârsta mai mica de 14 aniAtasament-
7Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu și dupa caz, cel cu care se face dovada adresei de reședința în original și copieCopia documentului cu care se face dovada adresei de domiciliu și dupa caz, cel cu care se face dovada adresei de reședințaAtasament-
8Dovada eliberata de unitatea de politie unde a fost reclamat furtul, când este cazulDovada eliberata de unitatea de politie unde a fost reclamat furtul, când este cazulAtasament-
9Document emis de instituții sau autoritați publice pașaport, permis de conducere, legitimație de serviciu, livret militar, diploma de absolvire a unei instituții de învațamânt, cu fotografie de data recenta în original și copieCopia documentului emis de instituții sau autoritați publice pașaport, permis de conducere, legitimație de serviciu, livret militar, diploma de absolvire a unei instituții de învațamânt, cu fotografie de data recentaAtasament-
10Chitanța - dovada plații contravalorii carții de identitateTaxa de eliberare a carții de identitate este de 7 lei și se achita în contul RO74TREZ62321340250XXXXX deschis la Trezoreria LugojAtasament-
11Timbru fiscal sau chitanța - dovada plații taxei extrajudiciare de timbru pentru eliberarea carții de identitateTaxa de timbru pentru eliberarea carții de identitate este de 5 lei și se achita în contul RO74TREZ62321340250XXXXX deschis la Trezoreria LugojAtasament-
12Cerere pentru eliberarea actului de identitateDocument scanat

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1Carte de identitateDocument-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1ORDONANTA DE URGENTA privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor români
2HOTARÂRE pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor români
3LEGEA privind cetatenia româna - REPUBLICARE

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.