Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Emitere Ordin Prefect conform Legii nr. 18/1991

Descriere procedură

​Procedura mentioneaza actele care trebuie depuse pentru emiterea Ordinului Prefectului


Căi de atac

În cazul unui litigiu între beneficiar și autoritatea competentă sunt aplicabile dispozițiile de drept comun.

Date de contact
Adresa: Str: 1 Decembrie, nr. 9, Vaslui
Tel: 0235/480009
E-mail: primar@primariahusi.ro


Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Husi,Județ VASLUI
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
15 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1Cerere tipFormularul tip pentru emiterea Ordinului PrefectuluiDocument scanat
2Copie CI/BICopia Cartii de Identitate sau a Buletinului de Identitate a solicitantului in 2 exemplareAtasament-
3Copie Act de Proprietate Copia Actului de Proprietate (Contract Vanzare-Cumparare, Donatie, Inchiriere, Concesiune, alte asemenea) in 2 exemplareAtasament-
4Copie Certificat de Nomenclatura stradalaAtasament-

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1Ordinul PrefectuluiDocument-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Legea fondului funciar, actualizata

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.