Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Adeverinta imobil achitat integral

Descriere procedură

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru emiterea adeverintei imobil achitat integral

Căi de atac

In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun

Date de contact
Primaria Orasului Cristuru Secuiesc
Tel: (+40) 0266-242.190
E-mail: office@keresztur.ro
Cristuru Secuiesc, Piaţa Libertăţii nr, 27, jud. Harghita
Instituţia responsabilă
Primaria Orasului Cristuru Secuiesc,Județ HARGHITA
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
15 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1Carte de Identitate - copie-Atasament-
2Contract vânzare-cumparare locuinta - copie-Atasament-
3Documentul de plata a taxei de 2 lei, - copie, platita în contul RO58TREZ35221150250XXXXX-Atasament-
4Cerere tipFormularul model pentru eliberarea Adeverintei Imobil Achitat IntegralDocument scanat

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1Adeverinta imobil achitat integralDocument-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Ordonanta nr.27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor
2Legea nr.233 din 2002pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.