Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Eliberare Acord de functionare

Descriere procedură

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru eliberarea Acordului de functionare

Căi de atac

In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun

Date de contact
​Primaria Municipiului Moreni
Tel.: 0245/667.265
E-mail: contact@primariamoreni.ro
Str.A.I. Cuza, nr.15, Moreni, jud. Dambovita
Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Moreni,Județ DAMBOVITA
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
15 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1Actul constitutiv al societatii comercialeCopia Actului constitutiv al societatii comercialeAtasament-
2Certificat constatatorCertificatul constatator conform Legii nr.359/2004Atasament-
3Contract de prestari serviciiCopia Contractului de prestari servicii utilitati-salubrizare si copia ultimei facturi de plataAtasament-
4Copia Autorizatiei de construireÎn cazul efectuarii modificarilor de natura constructiva în spatiul de desfasurare a activitatii sau în cazul constructiilor noi pentru care s-a obtinut autorizatia de construire si pentru care s-a efectuat receptia si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilorAtasament-
5Copie CI/BI si CUICopia Cartii de Identitate sau a Buletinului de Identitate si Copia Codului Unic de Inregistrare la Registrul Comertului inclusiv anexele privind autorizarea (dupa caz)Atasament-
6Copie Contract spatiuCopia Contractului de Vanzare-Cumparare a spatiului, contractului de inchiriere, dupa caz, iar daca este proprietate Extras de Carte funciaraAtasament-
7Declaratie pe propria raspundereDeclaratia tip pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul: sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului, protectiei muncii si apararii impotriva incendiilor, precum si reglementarile specifice protectiei consumatorului pentru activitatea desfasurata de normele de calitate a produselor si serviciilor puse pe piataAtasament-
8Declaratie punct de lucruConform Ordin MFP 1329/2004 la Administratia Finantelor PubliceAtasament-
9Dovada detinerii spatiului de desfasurare a activitatii economice(act proprietate, contractul de închiriere, asociere sau concesionare etc.), schita spatiului (cu materializarea caracteristicilor functionale; spatiu deservire, pregatire-predare, de depozitare, anexe utilitati)Atasament-
10Dovada platii Taxa de Acord de functionareTaxa de eliberare a Acordului se plateste in contul RO19TREZ27421160203XXXXX deschis la Trezoreria Moreni si se calculeaza astfel: 100 lei/an pentru spatii comerciale sub 100 mp., 200 lei/an pentru spatii peste 100 mp, 500 lei/an pentru hoteluri, moteluri, pensiuni; 30 lei/an pentru prestari servicii, comert ambulant, piete, bazaruri si alte asemenea.Atasament-
11Cerere tipFormularul tip pentru eliberarea Acordului de functionare Document scanat

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1Acord de functionare Document-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Ordonanta privind comercializarea produselor si serviciilor de piata-actualizata

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.