Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare
Procedura este informațională și nu permite lansarea de solicitări

Regularizare taxa Autorizatie de construire

Descriere procedură

Procedura mentioneaza documentele necesare pentru regularizarea taxei de autorizare dupa finalizarea constructiei.

Căi de atac

In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.

Date de contact
Primaria Municipiului Adjud
Municipiul Adjud, Str. Stadionului, nr. 2, județul Vrancea
Telefoane: 0237 641 908, 0237 641 911
Email: primariaadjud@gmail.com
Instituţia responsabilă
Primaria Municipiului Adjud,Județ VRANCEA
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
30 zile calendaristice
Termen de arhivare
3 ani
Termen de completare dosar
15 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentTip documentDescarcă
1Declarație ITL 68Declaratie privind valoarea reala a lucrarilor executate in baza autorizatiei de construireDocument scanat
2F15 - COMUNICARE privind încheierea executiei lucrarilor catre primarieCOMUNICARE privind încheierea executiei lucrarilorDocument scanat
3F16 - COMUNICARE privind încheierea executiei lucrarilor catre ISCCOMUNICARE privind încheierea executiei lucrarilorDocument scanat

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1PROCES-VERBAL DE RECEPTIE FINALADocument-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1Lege privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii
2ORDINUL_839_NORME_LEGEA_50
3LEGE privind calitatea în constructii

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.