Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Skip Navigation LinksProceduraVizualizare
eDirect

ProceduraVizualizare

Cererea de inrolare a institutiilor publice in Ghiseul.ro

Descriere procedură

Procedura stabileste etapele utilizate in procesul de inrolare a institutiilor publice in Sistemul National Electronic de Plata Online.

Etapa 1

Completarea si transmiterea documentelor privind inrolarea in Sistemul National Electronic de Plata Online

Etapa 2

După transmiterea documentelor mentionate la etapa 1, urmeaza semnare conventie intre institutia publica si ADR

In termen de maximum 10 zile lucratoare de la inregistrarea cererii transmise de catre institutia publica, atat operatorul SNEP, cat si institutia publica au obligatia de a semna conventia.

In termen de maximum 5 zile lucratoare de la semnarea conventiei intre institutia publica si ADR, operatorul SNEP are obligatia de a activa contul institutiei in sistem si de a-i transmite acesteia, prin mijloace securizate, informatiile de autentificare la SNEP.

Mentiune:

ADR în calitate de operator al sistemului Ghiseul.ro nu percepe nici un comision, singurele costuri pe care institutia publică le are în utilizarea sistemului sunt cele care derivă din relatia cu banca parteneră: comisionul per tranzactie, acesta nu va depăşi 1% din valoarea tranzactiei si nu mai mult de 30 de lei.

Căi de atac

In cazul unui litigiu intre beneficiar si autoritatea competenta sunt aplicabile dispozitiile de drept comun.

Date de contact
Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei
Sediu principal: Bld. Libertatii, nr. 14, sector 5, București
Sediu secundar: Str.Italiana.nr.22, Sector 2, Bucuresti
Tel:  0213 032 997 (tasta 3)
Email: contact@ghiseul.ro
Instituţia responsabilă
Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei,Județ BUCURESTI
Modalitate prestare
National
Timp de soluţionare
15 zile calendaristice
Termen de arhivare
10 ani
Termen de completare dosar
10 zile calendaristice
Notificare la expirarea termenului de soluţionare
10 zile calendaristice

Documente necesare

Nr. Crt.Nume documentDescriere documentDocument obligatoriuNecesită semnătură electronicăTip documentDescarcă
1Cerere inregistrare institutii publice in Ghiseul.ro

​In cazul in care cererea nu este semnata de ordonatorul principal de credite al institutiei publice beneficiare, se prezinta in copie imputernicirea de a reprezenta legal institutia, a persoanei semnatare.


Formular predefinit semnat electronic
2Extras de cont privind contul IBAN al contului colector deschis la o institutie de credit


Atasament semnat electronic-
3Adresa de la Trezorerie, din care sa rezulte contul INSTITUTIEI PUBLICE beneficiare prin care aceasta isi va derula platile prin Sistemul Electronic de Plata OnlineAtasament semnat electronic-

Documente finale

Nr. Crt.Nume documentTip documentDescarcă
1NotificareDocument-

Acte normative

Nr. Crt.Act normativDescarcă
1HOTARÂREA privind aprobarea realizarii Sistemului national electronic de plata online a taxelor si impozitelor utilizând cardul bancar
2Norme metodologice si tehnice de aplicare a Hotararii Guvernului nr.1235 din 2010 privind Sistemul national electronic de plata online

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.