Reprezinta actul administrativ emis de către Primaria Municipiului Timișoara, în temeiul HCL 251/2022 prin care se stabileste cadrul unitar pentru organizarea, autorizarea si desfasurarea activitatilor sezoniere in zone publice , respectiv activitati desfasurate pe terase sezoniere amplasate in fata unitatilor care au profil de alimentatie publica precum si pentru amplasare de terase pe teren proprietate privata a persoanelor fizice sau juridice din Municipiul Timisoara.
Legislatia nu contine prevederi speciale privind caile de atac, in caz de litigiu fiind aplicabile dispozitiile de drept comun.
Acte firmă (certificat de înregistrare + certificat constatator pentru punctul de lucru cu activitate de alimentaţie publică in functiune obţinute de la ORC)
Plan situatie scara 1:50 prin care se va prezenta terasa care poate fi realizat in nume propriu sau de un inginer sau arhitect si care va cuprinde :
Autorizatie de construire pentru terasa, planuri anexa la autorizatia de construire vizate spre neschimbare de catre arhitectul sef si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor in cazul existentei autorizatiei de construire pentru terasa; alte avize/acorduri/autorizatii, daca este cazul.
Cerere tipizată – se inregistrează cu 30 zile înainte de amplasare;
Prezentare in forma grafica a mobilierului si a modului de amplasare a terasei spre avizare in cazul solicitarii de amplasare mobilier de terasa pe adancime de maxim 1 m pe lungimea frontului unde se desfasoara activitatea de alimentatie publica ;
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.