Se adreseaza armurierilor, intermediarilor si persoanelor juridice prevazute la art. 67 alin. (2)-(4) din Legea nr. 295/2004 privind regimul armelor si al munitiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, care detin spatii destinate depozitarii munitiilor, capselor sau pulberilor pentru munitie.
Avizul se solicita inspectoratului teritorial de munca pe raza caruia se afla spatiul de depozitare, care elibereaza documentul conform modelului prevazut in anexa la ordinul 1884/2018. Valabilitatea avizului este de 1 an.
Legislatia nu contine prevederi speciale privind caile de atac in caz de litigiu, fiind aplicabile dispozitiile de drept comun.
Informatiile pentru contact privind Inspectoratul Teritorial de Munca competent, pe raza caruia se afla spatiul de depozitare pot fi gasite accesand judetul dorit din harta disponibila pe site.
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul PCUe, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.